Betaling og forsikring

Betaling skjer som oftest i skranken ved hjelp av kort (VISA, mastercard), men vi tilbyr også betaling via VIPPS. Vi har også mulighet til direkteoppgjør med en rekke forsikringsselskap og mulighet til å ordne dyrekonto med Resursbank. Spør oss også om Aniplan.

Har man ikke mulighet til å legge ut der og da, er det mulig å opprette en dyrekonto via Resursbank - dette forutsetter at man er kredittverdig. Etter en lånesøknad (som vi hjelper deg med i skranken), kan man få innvilget et rentefritt lån i opptil 60 dager. Vi har ikke andre muligheter til å tilby faktura.

Aniplan

AniCura har utviklet en skreddersydd forebyggende helseplan til hund og katt. Denne abonnementsordningen fungerer ved at man betaler et fast beløp i måneden og får en rekke tjenester og bonusordninger i løpet av året. Les mer her. Spør oss om AniPlan neste gang du er hos oss.

Forsikring

Vi anbefaler deg på det sterkeste å forsikre dyret ditt. Ved utredninger og akutt sykdom kan kostnadene bli store, og er dyret forsikret har man bedre mulighet til å velge behandling utifra dyrets beste, fremfor å måtte tenke økonomi. Vi har foreløpig avtale om direkteoppgjør med følgende forsikringsselskap: Agria, DNB, Frende og Gjensidige forsikring. Et direkteoppgjør vil si at forsikringsselskapet mottar regning og sykehistorie elektronisk fra oss, og utifra dette regner ut egenandelen som du skal betale i etterkant. Responstiden varierer, vanlig praksis hos oss er å sende egenandelsfakturaer ukentlig. NB: Det legges til et administrasjonsgebyr på direkteoppgjør!

For mer informasjon om betaling og forsikring, gå til AniCura Norges sider om dette.