Betaling og forsikring

Betaling skjer som oftest i skranken ved hjelp av kort (VISA, mastercard), men vi tilbyr også betaling via VIPPS. Vi har også mulighet til direkteoppgjør med en rekke forsikringsselskap og mulighet til å ordne dyrekonto med Resursbank. Spør oss også om Aniplan.

Har man ikke mulighet til å legge ut der og da, er det mulig å opprette en dyrekonto via Resursbank - dette forutsetter at man er kredittverdig. Etter en lånesøknad (som vi hjelper deg med i skranken), kan man få innvilget et rentefritt lån i opptil 60 dager. Vi har ikke andre muligheter til å tilby faktura.

Aniplan

AniCura har utviklet en skreddersydd forebyggende helseplan til hund og katt. Denne abonnementsordningen fungerer ved at man betaler et fast beløp i måneden og får en rekke tjenester og bonusordninger i løpet av året. Les mer her. Spør oss om AniPlan neste gang du er hos oss.

Forsikring

Vi anbefaler deg på det sterkeste å forsikre dyret ditt. Ved utredninger og akutt sykdom kan kostnadene bli store, og er dyret forsikret har man bedre mulighet til å velge behandling utifra dyrets beste, fremfor å måtte tenke økonomi. Vi har avtale om direkteoppgjør med flere forsikringsselskap, deriblant Agria, DNB, Sparebank1 og Gjensidige. Et direkteoppgjør vil si at forsikringsselskapet mottar regning og sykehistorie elektronisk fra oss, og utifra dette regner selskapet ut egenandelen som du skal betale. NB: Det legges til et administrasjonsgebyr på direkteoppgjør!

For mer informasjon om betaling og forsikring, gå til AniCura Norges sider om dette.