Betaling og priser

Her på klinikken tar vi imot kontant betaling, bankkort og kredittkort.

  • Alle behandlinger og kjøp hos oss må betales samme dag.
  • Vi kan ta betaling i kontanter, og vi godtar de fleste bank- og kredittkort.
  • Dersom ditt dyr er forsikret, kan vi hos noen forsikringsselskaper foreta et direkteoppgjør, mot et gebyr. Da trenger vi forsikringsnummeret til dyret. Kravet sendes direkte til forsikringsselskapet, og du trenger kun å betale egenandelen til oss. Selskapene dette gjelder er Agria, Gjensidige, If, Frende, Sparebank1 og DNB.
  • Hvis dyret er forsikret i et annet forsikringsselskap, kan vi også noen ganger foreta direkteoppgjør. Det forutsetter at du selv avtaler det med forsikringsselskapet, og har med forsikringsnummer og bekreftelse fra selskapet.
  • Når dyret er forsikret, men det ikke kan foretas et direkteoppgjør, må du selv betale hele beløpet samme dag. Be om å få med attest eller journal fra oss, som du selv kan sende til forsikringsselskapet.
  • Vi kan dessverre ikke gi kreditt eller faktura.

Om dyret ditt blir sykt eller skadet, kan utgiftene fort bli høyere enn forventet. Vi anbefaler derfor at du forsikrer dyret ditt, i tilfelle uhellet skulle være ute.

Les mer om forsikring her. Direkteoppgjør er er en av tjenestene du får i abonnementet som AniPlan-kunde, og for ikke-medlemmer kommer det et gebyr for denne tjenesten. 

Forsikring av kjæledyr

Vi anbefaler at du tegner en forsikring for ditt dyr. Sykdom kan kreve langvarig behandling og skader kan bli omfattende, og da er det godt å få dekket mye av kostnadene via forsikring.

Error

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded.