Betaling hos oss

Betaling skal hovedsaklig skje samme dag som du er inne hos oss med ditt dyr. Hos oss kan du betale kontant eller med de fleste bank- eller kredittkort. Vi gir dessverre ikke ut giro.

Vi hjelper deg gjerne med direkte oppgjør om ditt dyr er forsikret, eller vi kan tilby en løsning knyttet opp mot Resurs bank. Her finner du søknadsskjema, og du kan lese mer om å oprette AniCura-konto via vår samarbeidspartner på denne siden

Direkte oppgjør med andre selskaper

Andre selskap enn Agria og Gjensidige tilbyr ikke alltid direkte oppgjør, men noen av selskapene gjør unntak dersom du som eier ber om det. Du må da selv avtale dette med sitt selskap og deretter gi oss følgende opplysninger:

  • Hvor vi skal rette kravet (mailadresse / faxnr)
  • Hva vi merker det med (referansenr/navn, skadenr, polisenr etc)
  • Hva eier eventuelt skal betale direkte til oss (egenandel)
  • Vise til skriftlig bekreftelse fra forsikringsselskapet om at behandlingen dekkes og at de godkjenner direkteregulering (sender oppgjøret til klinikk)

Vi anbefaler alle som ønsker direkte regulering uavhengig av forsikringsselskap, å ta med sitt forsikringsbevis der forsikringsnummer/polisenummer fremgår.

Om du skulle ha noen spørsmål er det selvfølgelig bare å ta kontakt.

Forsikring av kjæledyr

Vi anbefaler at du tegner en forsikring for ditt dyr. Sykdom kan kreve langvarig behandling og skader kan bli omfattende, og da er det godt å få dekket mye av kostnadene via forsikring.

Error

An error has occurred. This application may no longer respond until reloaded.