Betaling hos oss

All behandling hos oss må betales etter endt konsultasjon, behandling eller operasjon. Godkjente betalingsmidler er bank-, kredittkort eller kontanter. Klinikken aksepterer de fleste kredittkort.

 

  • Faktura er ikke mulig.
  • Klinikken bistår med direkteoppgjør for forsikringsselskapene Agria og Gjensidige mot et administrasjonsgebyr. Egenandel betales på klinikken samme dag. Ved oppgjør fra Gjensidige og i de tilfeller der vi ikke har fått svar på oppgjøret, må 25% av summen betales ved utlevering av pasienten.
    Det er viktig at klinikken får beskjed dersom denne løsningen ønskes, og at et forsikringsnummer blir oppgitt når du leverer.
  • Har kunden annet forsikringsselskap enn Agria og Gjensidige må faktura gjøres opp i sin helhet, og kunden må selv sende inn skademelding for å få tilbakebetalt utlegg. Klinikken er behjelpelig med å fylle ut skademelding dersom dette er nødvendig.
  • Dersom kunden ikke kan betale utestående, kan klinikken holde pasienten tilbake og først utlevere pasienten når oppgjør har funnet sted.

Forsikring av kjæledyr

Vi anbefaler at du tegner en forsikring for ditt dyr. Sykdom kan kreve langvarig behandling og skader kan bli omfattende, og da er det godt å få dekket mye av kostnadene via forsikring.

La oss snakke om tenner!

Mange dyreeiere tror at vennen deres har en sunn og frisk munn, men de tar feil. Faktisk har 80 % av alle voksne hunder og katter problemer med tannhelsen, men det kan være vanskelig å vurdere for dyreeieren selv. Vi er her for å hjelpe vennen din med å få et sunnere smil!

Feil

Det har oppstått en feil. Siden svarer ikke lenger som forventet.