Online booking er nå mulig!

Visste du at du kan bestille tid hos oss online? Klikk her for å velge tid

Priser

Vi har kontant betaling og betaling med bankkort og kredittkort (Visa/Mastercard). Vi har også mulighet for direkteregulering med forsikringsselskap og delbetaling via AniCura-konto som kan opprettes hos Resurs Bank. 

Se våre priser her >

Forsikring og direkteoppgjør

Vi kan tilby direkteoppgjør (innenfor forsikringsselskapets rammer) med kunder som har kjæledyret sitt forsikret i forsikringsselskapene Agria, Gjensidige, Fremtind, Frende eller If.

Har du ditt kjæledyr forsikret i andre forsikringsselskap enn ovenstående, betaler du regningen til oss og søker refusjon fra ditt selskap selv.

Når vi skal foreta direkteoppgjør er det vi som sender inn nødvendige papirer til forsikringsselskapet slik at du slipper å gjøre dette selv. For dette arbeidet betaler du et administrasjonsgebyr til oss.

Dersom du ønsker å søke om direkteoppgjør, må du ta med deg forsikringsnummer tilknyttet kjæledyrets forsikringsavtale ved besøk hos oss. Du må opplyse oss ved ankomst i resepsjonen, at du ønsker, om mulig, å foreta et direkteoppgjør med ditt forsikringsselskap. På den måten kan vi få sendt inn nødvendig dokumentasjon så raskt som mulig og du slipper å vente på å få gjort opp egenandelen din etter endt behandling.

Dersom vi ikke har fått svar fra forsikringsselskapet innen du kommer og henter dyret hjem, foretas forskuddsbetaling på din egenandel. Denne betalingen brukes til motregning når svaret fra forsikringsselskapet kommer. Har du da penger til gode, så tilbakebetales disse på kontrolltimen.

Du er selv ansvarlig for å sjekke om forsikringsselskapet dekker den angitte skaden. Hva som blir dekket er forskjellig fra selskap til selskap, samt kundens avtale. Vi står ikke ansvarlig for eventuelle avslag fra forsikringen. Dersom selskapet ikke dekker behandlingen må du betale regningen i sin helhet direkte til oss.

Har du spørsmål om forsikring og betaling i forhold til behandling eller operasjon av ditt dyr, kan du kontakte oss på telefon 55535220, så svarer vi deg så godt som mulig. 

Vi oppfordrer alle til å forsikre sine kjæledyr, da uforutsette behandlinger og operasjoner fort blir kostbare. Med en forsikring på kjæledyret har du mulighet til å kunne velge behandling ut i fra hva som er best for dyret og ikke ut i fra personlig økonomi.

Delbetaling

Vi tilbyr faktura via egen AniCura-konto som kan opprettes hos Resurs Bank. Dersom du har behov for faktura eller delbetaling, kan du søke om dette hos vår samarbeidspartner Resurs Bank. Søknadsprosessen utføres i forkant av klinikkbesøket eller direkte i resepsjonen på klinikken. Du får svar i løpet av få minutter. Husk legitimasjon! Les mer om Dyrekonto her

Måneden etter veterinærbesøket hos oss mottar du en faktura fra Resurs Bank, med forfall siste dag i måneden. Betaler du hele summen til forfall, tilkommer det ingen ekstra kostnader. Om ønskelig kan du også velge å dele opp betalingen uten rente (nominell) i opptil 12 måneder. Ønsker du å dele opp i lavere månedsbeløp så kan du fordele totalbeløpet på opptil 72 måneder med rente.

Hvis du forhåndssøker og får godkjent, kan du dra til oss uten å måtte tenke på hvordan du skal betale på klinikken. Bare husk å ta med gyldig legitimasjon (bankkort/førerkort/pass).

AniCura-konto hos Resurs Bank er et alternativ for deg som har behov for å få dyret ditt undersøkt eller operert av veterinær innen kort tid, men ikke har mulighet til å betale for det samme dag.

Feil

Det har oppstått en feil. Siden svarer ikke lenger som forventet.