Betaling hos oss

  • Alle behandlinger og kjøp hos oss må betales samme dag.
  • Vi kan ta betaling i kontanter, og vi godtar de fleste bank- og kredittkort.
  • Dersom ditt dyr er forsikret, kan vi hos noen forsikringsselskaper foreta et direkteoppgjør, mot et gebyr. Da trenger vi forsikringsnummeret til dyret. Kravet sendes direkte til forsikringsselskapet, og du trenger kun å betale egenandelen til oss. Selskapene dette gjelder er Agria, Gjensidige, If, Frende, Sparebank1 og DNB.
  • Hvis dyret er forsikret i et annet forsikringsselskap, kan vi også noen ganger foreta direkteoppgjør. Det forutsetter at du selv avtaler det med forsikringsselskapet, og har med forsikringsnummer og bekreftelse fra selskapet.
  • Når dyret er forsikret, men det ikke kan foretas et direkteoppgjør, må du selv betale hele beløpet samme dag. Be om å få med attest eller journal fra oss, som du selv kan sende til forsikringsselskapet.
  • Vi kan dessverre ikke gi kreditt eller faktura.

Om dyret ditt blir sykt eller skadet, kan utgiftene fort bli høyere enn forventet. Vi anbefaler derfor at du forsikrer dyret ditt, i tilfelle uhellet skulle være ute.

La oss snakke om tenner!

Mange dyreeiere tror at vennen deres har en sunn og frisk munn, men de tar feil. Faktisk har 80 % av alle voksne hunder og katter problemer med tannhelsen, men det kan være vanskelig å vurdere for dyreeieren selv. Vi er her for å hjelpe vennen din med å få et sunnere smil!

Feil

Det har oppstått en feil. Siden svarer ikke lenger som forventet.