Alle konsultasjoner, behandlinger og operasjoner må betales samme dag. Godkjente betalingsmidler er kort og kontant. Vi aksepterer de fleste bank - og kredrittkort.
Vi kan hjelpe med direkteoppgjør med forsikring - les mer under.
Forsikring
Vi anbefaler at du forsikrer kjæledyret ditt, slik at dere kan få den hjelpen dere trenger dersom uhellet skulle være ute - ved sykdom eller skade.
Sykdomsutredninger og behandling krever ofte både spesialutstyr og spesialkompetanse, noe som er kostnadskrevende. Er dyret forsikret, blir den økonomiske belastningen mindre for deg som eier.
Vi har direkteoppgjørsavtale med forsikringsselskapene Agria, Gjensidige, IF og Fremtind (DNB/Sparebank 1), mot et administrasjonsgebyr.
For AniPlan-medlemmer er administrasjonsgebyret en av tjenestene som følger med uten kostnad.
Ved direkteoppgjør, slipper du å legge ut for forsikringsselskapet, men betaler bare egenandelen.
Husk å gi oss beskjed på forhånd og ha med forsikringsnummer dersom du ønsker direkteoppgjør.
Er dyret ditt forsikret i selskap som ikke tilbyr direkteoppgjør eller ikke har avtale om det med oss, må regningen i sin helthet betales her, og du sender inn forsikringsoppgjøret selv. Vi er selvsagt behjelpelige med å skrive ut eller sende på e-post, alle papirer du trenger for å sende det inn.
Resurs Bank
Når du handler med kreditt fra Resurs Bank, trenger du ikke betale noe på kjøpstidspunktet. I stedet får du regningen måneden etter. Ved å handle på kreditt kan du utsette betalingen i opptil 60 dager uten at det koster deg noe ekstra. Når du så får regningen, kan du velge blant de ulike delbetalingsalternativene som finnes, hvis du ikke vil betale hele summen med det samme.
Les mer og søk om betaling via Resurs Bank her: