Hos oss kan du betale med kontanter, kort og kredittkort. Vi gir ikke ut faktura. Vi vil på det sterkeste anbefale alle våre kunder å forsikre dyrene sine, slik at du får hjelp til å betale behandlingen for din firbeinte venn.
Om det er vanskelig med betaling, har vi en avtale med Resurs Bank der du kan søke om en såkalt dyrekonto. Les mer om Dyrekonto her. Dyrekonto er et fint alternativ for deg som har behov for å få dyret ditt undersøkt eller operert av veterinær innen kort tid men ikke har mulighet til å betale for det før neste måned eller seinere!
Om ditt dyr er forsikret, tilbyr vi direkteoppgjør hos de forsikringsselskapene som har denne ordningen. Les mer om forsikring her. Med direkteoppgjør betaler du kun egenandelen hos oss, resten ofrdner vi direkte med forsikringsselskapet. Det er ikke alle selskap som tilbyr dette, så sjekk med din forsikring eller oss i forkant. Oppgjøret kan kun gjøres innenfor forsikringsselskapets åpningstid. Direkteoppgjør er er en av tjenestene du får i abonnementet som AniPlan-kunde, og for ikke-medlemmer kommer det et gebyr for denne tjenesten.